БългарияНа ФокусПоследни новини

Министърът на туризма – има целенасочена кална кампания върху българския бранд

Изключително важно е да защитим българския бранд в тази кална кампания, която се вихри доста мощно и целенасочено. Не само у нас, но и сред партньорите ни. Това каза министърът на туризма Зарица Динкова в предаването “Здравей, България” в ефира на Нова телевизия.

“Не мога да знам как точно и откъде се финансира тази кампания”, коментира тя. Според нея тази кампания е доста уплътнена и отговаря на всички изисквания за хибридност.

“Добрата новина е, че растежът на туристите е донякъде и благодарение на българските туристи. Това е хубавото, че ние започнахме да оценяваме нашите туристи по начина, по който те срещат това гостоприемство и уважение в съседна Гърция, което до момента ги караше да правят този избор”, посочи министърът.

По думите ѝ за момента туристическият сезон върви добре. Има притеснения за следващия месец, но тези притеснения ще се адресират, когато от министерството имат точни данни.

Зарица Динкова смята, че най-добрите мерки да имаме по-силен туризъм са пазарните – доброто съотношение между цена и качество и доброто качество на продукта.

Тя заяви, че българското море е чисто и безопасно и няма нищо притеснително в данните до този момент.

Ако тази статия Ви е била полезна, последвайте ни и във Фейсбук от ТУК.

За още новини от България кликнете ТУК

България завърши с шест медала на Световното по художествена гимнастика за девойки

Подобни статии

Back to top button