
Нова седмица – нова обиколка с джип на премиера Бойко Борисов. Днес той инспектира строителните дейности на участъка между Плевен и Ловеч, който трябва да се свърже с АМ „Хемус“. Именно аутобанът е времевата линия, която ще отмери кога ще се пенсионира Борисов, стана ясно от думите му.
„Казал съм – като видя „Хемус“, ще се пенсионирам. Преди нас тя нито е проектирана, нито е мислено за строежа на магистралата“, допълни той.
Любопитен факт е, че магистрала „Хемус“ започва да се строи по времето на социализма у нас – през 1974 г. – сълго време преди да е мислено дори за управление на ГЕРБ. Именно този път е станал нарицателно за бъгарите за безкрайна недовършена работа.
А по време на обиклката Борисов отново бе посрещнат с овации от работниците по трасето. Пред тях той се похвали, че много се строи и при Видин, и при Ботевград и Мездра. И категорично обяви, че няма да подава оставка и не му пречи „прожектирането на филмчета“ на жълтите павета.
„Не сме се отчаяли, вижда се едните, които работят, и другите какво искат. Догодина има избори, ако си кажат програмите, народът може да ги избере. Всеки има право да действа. Миналата година имахме два избора – за евродепутати и за местна власт. Нека да си прожектират филмчета, не е лошо. На кой да се предадем? Ние искаме, но няма на кой“, каза на хората Борисов по повод антиправителствените протести през последните месеци.
Борисов и днес, както вчера, бе придружен от зам.-министъра на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. Припомняме, че той бе и регионален минисър, но бе принуден да подаде оставка заедно с още двама свои колеги заради опасен път – участъкът от Искърското дефиле, където стана автобусната катастрофа с множество загинали.
Нанков обясни на премиера как върви строежът.
Борисов си тръгна от участъка на фона на скандирания „Бойко!“ и бурни аплодисменти. А някои от работниците дори се снимаха с него.
По-късно той написа в социалната мрежа Фейсбук:
„Хиляди строители от всички части на страната работят по АМ „Хемус“. Хиляди са и машините, благодарение на които трасето минава през трудния терен. Напредъкът наистина е огромен. Изключително съм доволен от работата на строителите по отсечката на АМ „Хемус“ от пътен възел „Боаза“ до разклона Плевен-Ловеч. Всеки ден, камък по камък – буквално разрязват планината. Само по 52-километровия участък на АМ „Хемус“ между „Боаза“ и разклона Плевен-Ловеч има над 20 големи мостови съоръжения. Поклон пред труда на строителите. Въпреки пандемията, въпреки кризата – работата не спира“.
По-късно публикува и снимки от инспекцията, заявявайки, че никой преди тях не е и помислял за строителството на магистрала „Хемус“.
Началникът на кабинета на президента напусна заради „разминаване“
Ако тази статия Ви е била полезна, последвайте ни и във Фейсбук от ТУК.
За още новини от България кликнете ТУК