You are currently viewing Тези 10 неща ще ви помогнат да се почувствате пълноценно сами

Тези 10 неща ще ви помогнат да се почувствате пълноценно сами

Приятелите и колегите може и да са отдушник за насъбралото се напрежение, но нищо не помага така, както пълноценно прекараното време сами със себе си. Ето 10 съвета, които ще ви помогнат да се справите със стреса без да се налага да разчитате на близките си:

1. Отидете на кино

Ако се притеснявате да отидете самостоятелно на място, където повечето хора ще бъдат по двойки, киното е страхотно място, от което да започнете, тъй като е супер тъмно и анонимно, и не е нужно да споделяте пуканките си. Бонус: не трябва да убеждавате никого да излезе с Вас.

2. Станете доброволец

Отделете време да помагате на хора, които не са толкова щастливи, колкото и вие. Проверете мрежа за ангажиране на доброволци, която може да ви помогне да откриете различни възможности.

3. Тичайте

Основната концепция е подобна на медитацията или използването на фокусирано внимание за намаляване на стреса, подобряване на съня и повишаване на фокуса и креативността. За да го пробвате, отидете да потичате, както обикновено бихте направили, но направете съгласувани усилия, за да изчистите ума си и да се съсредоточите върху дишането си. Можете да бягате без слушалки и да бъдете напълно сами с мислите си или да слушате успокояваща музика.

4. Отидете на вечеря в любим ресторант

Първо, няма никакъв натиск да говорите, което означава, че можете просто да се отпуснете и да се насладите на вечерята си. Второ, всъщност можете да се съсредоточите върху храненето внимателно – да дъвчете и да се наслаждавате на това, което е на чинията. Трето: хората гледат.

5. Отдайте се на грижа за себе си

Няма нищо по-хубаво от СПА ден, в който се отпускате и се отдавате изцяло на грижа за себе си. Пуснете си релаксираща музика, направете си маска на лицето и косата и се погрижете за ноктите си. Ще есе почувствате страхотно.

6. Започнете да учите нов език

Ползите от това са три. Първо, изучаването на нов език стимулира мозъка Ви по един наистина здравословен начин. Второ – и донякъде повърхностно – готино е и културно да можеш да говориш повече от един език. И трето, това е идеалното извинение да се възнаградите с пътуване до страната, чийто език изучавате, след като достигнете определено ниво на владеене.

7. Сгответе си изискана вечеря

Извадете най-красивата си готварска книга – или прегледайте сайт, който е изпълнен с вкусни опции – и изберете ястие, което изглежда невероятно, но обикновено можете да го приготвите, защото сте твърде ангажирани. След това отидете в магазин за хранителни стоки, сложете любимия си плейлист и се заемете с работата. Ако се окаже страхотно, ще бъдете горди със себе си. Ако не, винаги може да си поръчате индийско.

8. Медитирайте

Медитацията е свързана със значително намаляване на кръвното налягане. Красотата на медитацията е, че тя може да бъде направена навсякъде – по всяко време и основно когато сте сами. За да започнете, просто имате нужда от отпускаща музика и спокойствие. Опитайте се да изгоните всички мисли от ума си и ще се почувствате много по-спокойни.

9. Подредете дома си

ОК, така че знаем, че това не е забавно за някои хора, но ако сте човек, който намира радост в подреждането и реорганизирането, това е чудесен начин да релаксирате. Бонус: ще се почувствате презаредени с енергия, когато изчистите пространството в дома си от всички неща, които не Ви трябват.

10. Изключете телефона си

Толкова освежаващо е да прекарате дори само един час без чат, съобщения, мейли и Инстаграм. Опитайте.

За още интересни статии ни последвайте във Facebook

Може да погледнете и категорията ни ЛЮБОПИТНО