Туристи ужасени от двойни цени по морето за безобразно качество
По 8 лв за претоплена в микровълнова печка цаца и 5 лева за порция картофи са броили туристи, посетили заведение край плажа на Крапец.
Отпускарите били изненадани и от таксата за зареждане на мобилен телефон, която е отбелязана и на касовия бон на стойност 1 лев, пише Дир.бг.
“Седнахме в единственото заведение на плажа, което изобщо не изглеждаше лъскаво. Поръчахме цаца, а тя се оказа претоплена в микровълновата фурна. Картофите бяха полуфабрикат и безвкусни. А бирата – топла. Когато поискахме сол, се оказа, че в заведението няма солници, а дават пакетчета”, разказват пред медиите разочарованите туристи.
По думите им порцията цаца се оказала на цена от 8 лева, а оскъдният обяд им струвал 34 лева.
“За тези пари навсякъде ще ти предложат много по-вкусна храна и много по-добро обслужване”, негодуват туристите.
Преглед в менюто показва, че порцията сафрид е 12 лв., а сандвичът – около 10, коментират още плажуващите на северното Черноморие. Те сравнят цените там с тези в таверна в Северна Гърция, където прясната и вкусна риба е на цена 8 евро за порция.
Туристите запазили за спомен касовия бон, за да докажат думите си. Те са разочаровани и от хигиенните условия на заведението, като се оплакват, че в тоалетните нямало консумативи като сапун и тоалетна хартия.
Преди броени дни Комисията за защита на потребителите (КЗП) излезе със съвети как да противодействаме на проблеми със сметката и обслужването в ресторанти.
“Ако в менюто липсва грамажът на предлаганите ястия или едва при представянето на сметката стане ясно, че обявената цена е за посоченото количество риба, но в суров вариант, а не след термична обработка, просто трябва да реагираме. Същото важи и когато сме привлечени от промоции с “тайни условия”, за които разбираме впоследствие и сме лишени от възможността реално да се възползваме от обещаните отстъпки. Не се налага да правим компромис при възникването на каквито и да било нарушаващи законовите ни права неудачи, тъй като ресторантьорите имат своите задължения, а ние като клиенти – правото по цивилизован начин да изискваме от тях да ги спазват стриктно”, заявиха от комисията.
Това е поредната лоша новина, идваща от нашето Черноморие. След като в началото на сезона плажовете и хотелите бяха празни, а опашките към Гърция – километрични, очевидно представителите на туристическия бранш не са си научили урока.
Ако тази статия Ви е била полезна, последвайте ни и във Фейсбук от ТУК.
За още новини от България кликнете ТУК.